top of page

כיצד נגדיר הודעה אוטומטית לשיחות שלא נענו או לאחר שיחה טלפונית עם לקוח

בכמה שלבים פשוטים (ומהירים) נוכל להגדיר הודעה שתישלח אוטומטית ללקוח במידה ולא הספקת לענות לשיחה ממנו. ניתן לצפות בסרטון ההדרכה ו/או לקרוא את המדריך הבא

סרטון הדרכה איך לשלוח הודעה אוטומטית ללקוח


טוב, אז איך מתחילים??


הורידו את את האפליקציה החינמית שהמומחים שלנו ממליצים עליה



לצורך ההתקנה יש לעקוב אחרי השלבים כאן או בסרטון למעלה

  1. מורידים לטלפון את אפליקציית "DIAL MY APP" בחינם

  2. לאחר ההתקנה מאשרים את הההרשאות שהאפליקיצה מבקשת.

  3. לחץ על " הגדרות"

  4. בוחרים ב"תשובה אוטומטית בסמס"

  5. מסמנים ב-V "שיחה שנענתה" ומתחת מגדירים את תבנית ההודעה שתשלח בסמס ללקוח שסיים איתכם שיחה. כדאי להדביק את הלינק לכרטיס הביקור שלכם!

  6. מסמנים בV "שיחה שלא נענתה" ומתחת מגדירים את תבנית ההודעה שתשלח בסמס ללקוח שסיים איתכם שיחה. כדאי להדביק את הלינק לכרטיס הביקור שלכם!

  7. בסעיף "תשובה אוטומטית ל" נלחץ ויפתח סרגל אפשרויות:

- "לכל אחד" (פירוש הדבר שכל שיחה שלא נענתה + שיחה שנענתה תקבל סמס בסיום),

- "לאנשי הקשר שלי" (פירוש הדבר שכל שיחה שלא נענתה + שיחה שנענתה מאדם ששמור באנשי הקשר תקבל סמס בסיום)

- "לא באנשי הקשר שלי" מומלץ! (פירוש הדבר שכל שיחה שנענתה\לא נענתה תקבל סמס בסיום רק אם הלקוח לא שמור באנשי הקשר



זה הכל!! בהצלחה








bottom of page