top of page

איך להטיס את השיווק שלך באמצעות הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלנו

עשר פעולות מומלצות שכדאי לעשות מיד כשמקבלים את כרטיס הביקור הדיגיטלי כדי לקבל יותר חשיפות, להגיע ליותר לקוחות ולייצר יותר עסקאות!!

👈1.דבר ראשון!! שמירת הכרטיס בדף הבית של הטלפון לשליפה מהירה וקלה (ממש כמו אפליקציה😎)

בדפדפן גוגל כרום:

היכנס אל האתר, לחץ על שלושת הנקודות מצד שמאל למעלה ותבחר באפשרות "הוסף לדף הבית"

בדפדפן אנדרואיד:

היכנס אל האתר, לחץ על שלושת הפסים מצד ימין למטה ותבחר באפשרות "הוסף דף ל" ובחר באפשרות מסך הבית.

באייפון:

היכנס לאתר, לחץ על אייקון ההורדה בתחתית העמוד (נראה כמו ריבוע עם

חץ) , גלול שמאלה ובחר באפשרות "הוסף למסך הבית"


👈2. העבר את ה הכרטיס בקבוצות וואטסאפ/טלגרם ולמשפחה וחברים על מנת שיעבירו אותו הלאה בקבוצות שלהם, או במידה ויפגשו מישהו המתעניין בשירותים שהעסק שלך מציע.


👈3. פגשת באקראי מישהו שמתעניין או עלול להתעניין בשירותים שלך? העבר לו את הכרטיס באמצעות כפתורי השיתוף המהירים הנמצאים בתחתית המסך. גם אם הוא לא יצור איתך קשר מיידי, אתה עדיין תישאר אצלו בתודעה ובזיכרון (וכמובן בנייד 😍...)


👈4. הכנסת קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי ברשתות החברתיות

בצורה זו, כל לקוח המגיע לרשתות החברתיות שלכם יוכל לקבל את כל המידע על העסק בצורה נוחה ומסודרת וליצור איתכם קשר בקלות ובמהירות.

זו פעולה חשובה שתעזור לכם לבנות אמון עם הלקוח הפוטנציאלי ולהמיר אותו לעוקב ולעסקה.


👈5. הכנסת קישור לכרטיס ביקור ב-Whatsapp עסקי:

אם אתם משתמשים ב-Whatsapp עסקי, עדכנו את כרטיס הביקור שלכם בפרטי העסק (ה"פרופיל" שלכם) והכניסו אותו להודעת הפתיחה שהלקוח מקבל מכם בפעם הראשונה שהוא פונה אליכם.

כך כרטיס הביקור הדיגיטלי, יזכה לחשיפה גדולה, מה שיתרגם את עצמו לחשיפה נוספת, ושיתופים עם חברים.


👈6. שליחת כרטיס הביקור ללקוחות מתעניינים לאחר שיחה או פגישה:

העבירו את כרטיס הביקור שלכם דרך כפתורי השיתוף המהירים (הנמצאים בתחתית הכרטיס) ללקוחות מתעניינים לאחר שיחה כדי ליצור רושם מקצועי, כדי שהלקוח יוכל לקבל את כל הפרטים על העסק, לעקוב אחריך ברשתות החברתיות של העסק וכמובן להיכנס לתודעת הלקוח.


👈7. שליחת כרטיס הביקור ללקוחות קיימים:

כרטיס הביקור שלכם הוא גם דף תדמית ברשת – מיני אתר שיעבור בין הלקוחות שלכם ויגרום להם להכיר אתכם בצורה מהירה. השתדלו להשתמש בו כמה שיותר.

העבירו את כרטיס הביקור שלכם דרך כפתורי השיתוף המהירים (הנמצאים בתחתית הכרטיס) ללקוחות קיימים בכל הזדמנות ובקשו מהם שיעבירו אותו הלאה כהמלצה עליכם ושישאירו לכם המלצה ברשתות החברתיות דרך כפתור "המליצו עליי".


👈8. לקוח פרגן לכם בוואטסאפ? שלחו לו את כרטיס הביקור שלכם ובקשו ממנו לרשום את ההמלצה והפירגון בדף העסקי בפייסבוק.


👈9. שולחים ללקוחות שלכם ברכה לחג?

צרפו את כרטיס הביקור שלכם בתחתית ההודעה. חשוב להישאר בתודעת הלקוח!


👈10. שולחים הודעות תפוצה ללקוחות? (מייל/סמס/וואטסאפ)?

נהדר, אל תשכחו לצרף את כרטיס הביקור להודעה!

לכרטיס ביקור דיגיטלי יש הרבה יתרונות שיכולים לקדם את העסק שלכם בצורה חינמית ולהביא לכם חשיפה ולקוחות חדשים. הקפדה על עבודה נכונה תגדיל את החשיפה לעסק ואת כמות העסקאות השנתית שלכם.🚀🚀🚀🚀


bottom of page